Wszystkie reklamacje w apm Produkt realizowane są według procedury:
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
Wady producenckie.
W zależności od producenta towar jest naprawiany , bądź wymieniany na nowy.
Adres do obsługi reklamacji :
apm Produkt Anna Michaldo
Łapczyca 527a
32-744 Łapczyca
Wszystkie informacje dotyczące reklamacji prosimy zgłaszać drogą e-mail
biuro@apmprodukt.pl